لحظه ها می گذرند.... من و تو می مانیم...

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت لحظه ها می گذرند.... من و تو می مانیم...


سپاهان درب
فیلم | لحظه تیک‌آف ایرباس هما از فرودگاه هامبورگ
اینم بازار داغ گدای خارجی!
هر خبرنگار یک درخت!

۲۶۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

موگرینی ضمن تاکیید بر اینکه توافق هسته ای متعلق یه هیچ سک از طرف ها نیست،گفت: این توافق قوی که در سال 2015 حاصل شد حاصل همکاری بینالمللی است.

شهر باستانی «بهاکتاپور / Bhaktapur» در کاتماندو نپال واقع شده است. بهاکتاپور در دوران گذشته محل یکی از سه پادشاهی مستقر در کاتماندو بود و اکنون به عنوان یکی از میراث جهانی در یونسکو ثبت شده و جزو آثار تاریخی محسوب می شود که گردشگران از سراسر جهان برای تماشایش به نپال سفر می کنند. تصاویری با کیفیت 4K از این شهر در «تابناک» تماشا می‌کنید.

"رام نات کوویند" با کسب بیش از دو سوم از آرای پارلمان هند به مقام ریاست جمهوری رسید.

مورچه پاندا که گاوکش لقب دارد، برخلاف نام آن نوعی زنبور بی عسل است. ماده‌های این گونه برخلاف نرها بال ندارند و در عوض نیش بسیار دردناکی دارند که در شاخص درد نیش حشرات رتبه چهارم را دارد. دلیل لقب گاوکش از این روست که می‌گویند نیش این حشره آنقدر دردناک است که می‌تواند یک گاو را بکشد. این گونه به خاطر سطح مودار خود مورچه مخملی نیز نامیده می‌شود که نام مورچه پاندا به نوعی از آن اطلاق می‌شود که موهای سفید و سیاه داشته باشد. اکنون ماجراجویی شجاع تصمیم گرفته است که اجازه دهد این حشره او را نیش بزند تا تاثیرات نیش را از نزدیک ثبت کند و درک بهتری به مخاطب از تجربیات و خطرات دنیای وحش ارائه کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن خطاب به سید حسن نصرالله گفت که تمامی یمنی‌ها آماده مقابله با اسرائیل در جنگ آتی هستند.

۴۳ عنوان کتابی که رهبر انقلاب تیر ۹۶ به مسجد ابوذر تهران اهدا کردند

سفیر قطر در واشنگتن با بیان اینکه کشورش می تواند محاصره فعلی را تا ابد تحمل کند، گفت: اقتصاد قطر از محاصره تحمیلی کشورهای عربی متضرر نشده است.

سود حاصل از سرمایه گذاری، یکی از چندین معیار سنجش میزان کارایی و کیفیت سرمایه گذاری است. در این ویدیو به ساده ترین زبان ممکن با این مفهوم آشنا می‌شوید.

«کریتن لیرا / Cretan lyra» متعلق به یونان باستان است که سازی زهی محسوب می شود. تریو یا سه نوازی این ساز را با بربط (عود) و دف که یک سه نوازی ثبت شده توسط پتراکیس، لوپز و چمیرانی است را در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید.

یک شرکت هندی ماشین آجرساز خودکاری ساخته است که تنها با پر کردن گل رس در پشت آن می‌تواند با حرکت آجر تولید کند. ویدیویی از نحوه کار این ماشین آجرساز را ببینید.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/